programare pentru copii
Academia Micilor Developeri
Academia Micilor Developeri este locul unde copiii învață să devină creatorii tehnologiei de mâine prin intermediul programării distractive și ingenioase.
Despre
Procesul de branding pentru Academia Micilor Developeri a avut ca scop principal re-plasarea companiei în România ca autoritate dominantă în domeniul educației în programare pentru copii.
Misiunea
Creăm liderii tehnologiei de mâine, pixel cu pixel.
Viziunea
Să fim recunoscuți ca lideri în formarea viitorilor creatori de tehnologie prin intermediul programării distractive.
Revitalizarea unui brand 100% românesc
O dată cu intrarea unor francize de programare în țară, cea mai veche companie din România care se ocupa cu asta și-a pierdut sau era în curs de pierdere a rolului de lider. Vedem cu toții același lucru. Vin străinii cu branding și marketing bun, iar companiile românești care nu se adaptează o iau la vale.
Ei bine, partenerul nostru de astăzi și-a dat seama că e nevoie de liniaritate și că brandul e un ecosistem viu și complicat, iar acesta are nevoie de o anumită îngrijire ca să continue să trăiască și să prospere.
Inovație
Distracție
Formarea Viitorului
Seriozitate
Logo
Un logo „programat”.
O companie cu tradiție, cu un logo inițial specific unei Academii. Cel vechi, după cum puteți vedea avea laurii, probabil de la summa cumm laude.
Din cele 60-70 de concepte de logo-uri schițate, unele au păstrat elemente din cel vechi, iar altele au fost conceptuale, sau cu legătură directă înspre programare.
Explicația logo-ului e simplă: Academia - Multiplică - Developeri - Zâmbind.
Arhetip
Arhetipul Creator este cel mai potrivit pentru Academia Micilor Developeri mai ales pentru că pune în valoare inovația, învățarea și autoexprimarea. Acești piloni se aliniază perfect cu scopul companiei de a oferi educație de înaltă calitate în programare pentru copii și tineri.
Website
Arhetipul Creator este definiția dezvoltării personale și încurajează copiii și tinerii să-și dezvolte abilitățile și talentele, creionând dorința de a aduce unicitate și valoare atât pentru ei înșiși, cât și pentru comunitate.
Proiectul cu website-ul a început fix după ce-am terminat branding-ul cu ei. Am avut întâlnirile specifice pentru arhitectură, conținut, apoi wireframes și design.
În partea cu arhitectura au luat decizia de a schimba oarecum și modelul de business. Am creat un nou flow pe site care să ducă vizitatorul și mai ușor către informațiile de care avea nevoie.
Am adăugat foarte mulți oameni, testimoniale și am folosit un limbaj pentru înțelesul tuturor, uneori puțin “clever”.
Strategia de brand
Brocoli învelit în ciocolată.
Reușim să împăcăm atât părinții cât și copiii. Primii sunt încântați că cel mic devine din consumator de tehnologie, creator, iar copilul se bucură că se joacă Roblox sau Minecraft după propriile reguli.
Cultura de brand
Creatorii liderilor tech de mâine.
Tone of Voice
Prietenos, abordabil și entuziast, dar în același timp profesionist și informativ.
Paleta de culori
Culorile brandului sunt un element diferențiator și sunt un factor cheie când vine vorba de recunoaștere a brandului de către clienți. Pentru Academie am ales nuanțe de albastru și culori precum galben și portocaliu.
Aceste 3 culori aveau să devină și trasee de învățare pentru programa ce a fost ilustrată ca un munte.
Experiență fizică personalizată
Ca și experiență fizică Academia Micilor Developeri nu se va limita la curățenie și design interior sau calitatea aparaturii folosite.
Va alege să creeze pentru beneficiarii serviciilor lor un mediu complet personalizat pentru învățare. În locațiile fizice vor fi disponibile apă și snackuri healthy cu glucoză care să hrănească mintea micilor developeri.
Se vor amenaja lobby-uri pentru părinții care vor veni la lecțiile demo sau pentru cei care îi așteaptă pe copii. Părinților li se va oferi întotdeauna cafea sau alte băuturi calde ori reci.
Identitate olfactivă
În sediile academiei vom avea esențe de rozmarin, salvie, mentă și citrice, acestea fiind recunoscute încă din vremea curentului scolastic că ajută la îmbunătățirea focusului și crește capacitatea de concentrare.
And then?
Proiectul acesta a fost unul maxim, cu multe provocări, dar și multe victorii. Dacă aș fi la televizor aș zice asa: Mulțumesc Oana că ai revenit pe e-mail (pentru că atunci când mă sunase nu aveam semnal) și mulțumesc Costin că te-ai lăsat convins în call-ul de KickOff.
Merci c-ați citit pân aici și v-ați uitat la poze. Mai jos avem și alte proiecte de-ale noastre, tot așa de faine.
Dacă și tu îți dorești să lucrezi cu noi, trimite-ne un mesaj și răspundem cât ai zice programare.
Vezi aici și alte proiecte faine
Academia Micilor Developeri
Rebranding pentru cea mai mare companie de programare pentru copii...
Vezi proiectulOptik Tataru
Un brand revamp în care am schimbat clientul ideal, poziționare...
Vezi proiectulEcoFarm
10 farmacii independente unite sub un singur țel. Acela de...
Vezi proiectul