Grup farmaceutic

EcoFarm

Preparăm tratamente, consiliem și vindecăm țintit afecțiunile și bolile pacienților noștri spunând stop consumului haotic de medicamente.

EcoFarm portofoliu evoluat 2

Despre

Vai ce ne-a plăcut proiectul acesta.
Provocarea a fost una pe măsura rezultatului. 11 farmacii independente (care să-și păstreze statutul) însă, totuși, să fie parte a unui grup.

Istoria farmaciilor e una lungă și e și o afacere de familie. Aici te gândești, da, foarte fain. Întradevăr, o poveste care există, nu una care trebuie creată, însă în astfel de proiecte presiunea e mare. Pentru că îți dorești ca finalitatea să fie pe măsura poveștii reale. Din 1972 până în 2022 - asta am avut de acoperit și a fost minunat de fain!

produse farmacie branding evoluat

Misiunea

Vindecarea prin tratamente preparate și personalizate.

banner eco farm portofoliu evoluat

Viziunea

Ne propunem să readucem în actualitate faptul că în farmacie are loc un act medical, nu un proces de vânzare și să facem cunoscute pe piață, din nou, tratamentele preparate și de receptură.

billboard
strategy branding evoluat

Procesul a fost unul relativ simplu, pentru că avem structurat pe pași tot ce e de făcut.

Am avut întâlnirile de cunoaștere unde au fost prezenți designer-ul, copywriter-ul și strategul nostru. Din partea companiei a fost cea care se ocupă acum de brand, și anume Alecsandra.

Dorința tuturor antreprenorilor este să găsim ceva wow, nemaiîntâlnit, care nu a mai fost folosit, iar pentru asta trebuie să înțelegem foarte bine partea de business.

De la angajați, la poveste, produse, livrare, credințe, valori, modalitate de lucru și viziune.

Integritate

Ajutor

Integritate branding evoluat 5
Ajutor branding evoluat 4

Bucurie

Sănătate

Bucurie branding evoluat 1
Sanatate branding evoluat 3
logo branding evoluat

Feel me?

Ce ne-am dorit și am reușit să transmitem prin elementele de Brand create pentru Eco-Farm a fost:
1. Grija aproape excesivă către pacient;
2. Grija maternă;
3. Înclinația către tratamente preparate, nu generale;
4. Modernism fără renunțare la tradiții;
5. Vibe-ul unui Grup Farmaceutic modern, deștept și cald ancorat în tradiție.

mockup location ecofarm branding evoluat 1
logo explain branding evoluat
bussines cards branding evoluat

Am fugit de clișeele deja arhicunoscute cu inimi și toiagul lui Hipocrate.

Am preferat să păstrăm idea de mojar, pentru a transmite direct faptul că suntem o farmacie-laborator. Am decis să integrăm mâna maternă (specifică Arhetipului Caregiver (arhetipul mamei).

Și pentru că farmaciștii Eco-Farm acționează asemenea unor consultanți și nu vânzători, am optat pentru o variație a logo-ului. Putem oricând schimba pistilul din mojar cu un biberon, o fundă, o ramură de măslin sau orice altceva am dori să transmitem prin mesajul de marketing.

archetype branding evoluat
variable logo branding evoluat

Ca arhetipuri am identificat și utilizat două.
O combinație între Caregiver și Sage (adică arhetipul mamei și al bătrânului înțelept)

Dorința de empatizare, protejare și ajutor față de client, pe care mama o poate avea, nu poate fi dusă la bun final fără cunoștințele bătrânului înțelept.

Strategia de brand

Fă bine altora și ți se va întoarce!

Planurile de marketing vor include muzică emoționantă, afectivă. Vom avea imagini cu familii, cu bucurie sănătoasă. Accent pe dăruire, ajutor și comunitate.

pistil photography branding evoluat

Cultura de brand

Promovează cauzele sociale, ocrotirea și îngrijirea tuturor.

Tone of Voice

Cald, blând și primitor, iar, uneori, imperativ.

colors branding evoluat

Paleta de culori

Paleta de culori a fost o provocare pentru că suntem obligați prin legislație să folosim foarte mult verde.
Așadar culorile nu puteau fi elementul diferențiator.

Ca urmare a procesului de descoperire avut cu Eco-Farm am optat a folosi în bradul lor 3 culori.
Verde (unul crud, viu, sănătos)
Albastru (cer senin)
și Roz pentru sublinierea mesajelor importante și diferențiere.

bad design branding evoluat
poster branding evoluat
roll up branding evoluat

And then?

Prima campanie de marketing a fost: Redescoperă farmacia, iar următoarea, deja planificată este Farmaciști, nu vânzători!

Mulțumim Alecsandra și Eco-Farm pentru deschidere, oportunitate și maxim de faina muncă pe care o depun pentru pacienții lor!

Vă mulțumim pentru că sunteți Farmaciști, nu vânzători!

branding evoluat

Dacă și tu îți dorești să lucrezi cu noi, trimite-ne un mesaj și răspundem cât ai zice farmacie!

Descoperă alte proiecte

Salută-ne!

Vrei să ne trimiți o vedere?

Evoluat Ofiice
str. Sesiei, nr 46k, Lisaura,
Ipotești, jud Suceava