Rebranding pentru cea mai mare companie de programare pentru copii...
Vezi proiectulcabinete oftalmologice
OptikTataru
Consultații oftalmologice de specialitate și ochelari de vedere cu garanție montați în atelierul propriu.
Despre
Proiectul acesta de rebranding a plecat de la necesitatea de a seta o liniaritate a brandului. Exista doar logo (care nu era genial), culoarea verde și numele unui business cu tradiție în zona Moldovei, cu istorie de peste 20 de ani. S-a dorit o creștere a mediei coșului și accesarea unui alt buyer persona. Ceva mai tânăr decât era. Ceva mai tânăr cu vreo 10 ani. Pentru asta aveam nevoie de o altfel de comunicare și de un site nou, care, atunci, era de fapt un landing page cu locațiile și mai nici o altă informație.
Misiunea
Educarea tuturor celor care interacționează cu noi cu privire la importanța consultului oftalmologic, a calității ramelor și lentilelor, devenind astfel și un exemplu pentru colegii de breaslă.
Viziunea
Educarea tuturor celor care interacționează cu noi cu privire la importanța consultului oftalmologic, a calității ramelor și lentilelor, devenind astfel și un exemplu pentru colegii de breaslă.
Un brand complicat, premium, cu servicii integrate, dar simplu.
Nimic greu, de altfel.
S-a dorit, și s-a obținut, un brand tradițional, dar tânăr.
După întâlnirile, exercițiile și feedback-ul primit în prima parte a procesului, am luat decizia de a păstra și transmite 3 mari lucruri:
- Angajamentul și maturitatea echipei, de la modul în care se desfășoară consultațiile la tehnica de montaj și garanția extinsă;
- Siguranța unui brand performant, care tinde spre ideal în încercarea de a schimba în bine lumea opticii;
- Empatia și dragostea de frumos care îmbracă calitatea și emoțiile pozitive din orice cabinet.
Profesionalism
Performanță
Comunitate
Angajament
Logo
Am trecut prin 60-70 de schițe, am prezentat 3 către administrator și manager și s-a ales OT-ul pe care-l vedeți.A fost oarecum greu de realizat pentru că ne doream ceva foarte simplu, dar în același timp să fie suficient de recognoscibil simbolul pentru a fi folosit de sine stătător.
Arhetip
Din brand discovery ne-am dat seama că Optik Tataru este un lider în domeniu și un punct de reper. Iar faptul că e afacere de familie a însemnat absorbția modelului organizat și analist al antreprenorului.
În același timp se simțea grija maternă, atitudinea altruistă și pur și simplu dorința de a înțelege și ajuta pe bune pacienții.
Website
După ce-am trecut prin procesul de aflare a arhetipului lucrurile au prins contur și, împreună cu echipa, am ajuns la concluzia că Arhetipurile sunt Conducătorul (The Ruler) și arhetipul Mamei/Protectorului (The Caregiver).
Am ajuns de unde-am plecat - site-ul!
Websiteul companiei Optik Tataru avea să fie simplu, știam asta. Pentru că, deși ne doream accesarea și a unui public mai tânăr, media de vârstă a clienților era de 45 ani.
Așa că a trebuit să ne descurcăm fără prea multe briz briz ori animații.
Simplu și să-și facă treaba!
Așa a fost, așa a ieșit… și, își face treaba.
Strategia de brand
Fă atât de bine încât să fii copiat.
Planurile de marketing au întotdeauna în componență factorul educativ. Se va folosi un limbaj simplu pentru a explica lucrurile complicate, și se va pune accent pe serviciile oftalmologice integrate.
Cultura de brand
Companie cu tradiție care privește tot timpul către viitor.
Tone of Voice
Imperativ, dar în același timp cald și înțelegător.
Paleta de culori
Sau, în cazul acesta, paleta de culoare. Am optat doar pentru verde, în 4 nuanțe. Negru: clasic și puternic, în contrast elegant cu nuanțele de verde. Alb: în trei nuanțe.
Am mai construit pentru ei pattern-uri, icons, o suită de elemente grafice, am dat o direcție de fotografie și am ales câteva texturi pentru a fi folosite atât în design cât și pe elementele fizice precum etuiuri sau sacoșe.
And then?
Ei au fost mai mult decât încântați de proiect, iar noi ne bucurăm că eforturile noastre au rezultate.
A fost un proiect cu multă presiune, pentru că, așa cum spuneam la început, e un brand cu tradiție, dar fără prezență notabilă în online. Așa că a trebuit să transmitem aceiași dragoste, același profesionalism și în același timp să dezghețăm o afacere înghețată în timp.
A fost frumos, ne-a plăcut.
Mulțumim Cezar, mulțumim Lavinia!
Dacă și tu îți dorești să lucrezi cu noi, trimite-ne un mesaj și răspundem cât ai zice optică!
Descoperă alte proiecte
Optik Tataru
Un brand revamp în care am schimbat clientul ideal, poziționare...
Vezi proiectulEcoFarm
10 farmacii independente unite sub un singur țel. Acela de...
Vezi proiectul